خرابم نکن


خرابم نکن ، عذابم نده ،چرا اینهمه سرد ،چی شده
یه حرفی بزن ، نگاه کن به من ،دارم خسته میشم جوابم بده

نذار کم بشم ، نخواه گم بشم یا حرفو حدیثای مردم بشم
با احساس موندن به من جون بده ، نجاتم از این حال ویرون بده ،نجاتم از این حال ویرون بده

نذار دق کنم، خسته شم، بشکنم ، ببین چشممو عاشقه ، این منم
نگو دیر و دوره نگو بی منی داری با سکوتت منو میشکنی
چیکار کردم اینجوری دلسنگ شدی، تو رویایه عشقم چه بی رنگ شدی
چی شد بی من از لحظه ها رد شدی، چی شد خوبه من اینقده بد شدی
نذار آرزوهام هدرشه همین، منم دل دارم میشکنه پس ببین
نذار پایه دوست داشتنا خم بشه ، نذار حسمون بیش از این کم بشه
از اون صبر ما مونده یک تار مو ، به جز حرف رفتن یه چیزی بگو
به چشمام نگاه کن پر از خواهشه ، همه خواهشم از تو آرامشه همه خواهشم از تو آرامشه
نذار دق کنم، خسته شم، بشکنم ، ببین چشممو عاشقه ، این منم
نگو دیر و دوره نگو بی منی داری با سکوتت منو میشکنی
چیکار کردم اینجوری دلسنگ شدی، تو رویایه عشقم چه بی رنگ شدی
چی شد بی من از لحظه ها رد شدی، چی شد خوبه من اینقده بد شدی

 


نظرات شما عزیزان:

setare
ساعت0:14---19 دی 1391
سلام دوست قديمى وبمو راه انداختم دوس داشتى سربزن وبت عالى شده

shafa
ساعت1:21---24 شهريور 1391
woow

mahsa
ساعت17:17---15 بهمن 1390
لطف کردی عزیزم ، خوشحال شدم دوسش داشتی
شما هم وبتون قشنگه ، خوشم اومد


هانی
ساعت0:52---14 بهمن 1390
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری لینکت کردم تو هم اگه دوست داشتی لینکم کن موفق باشی.

حسین
ساعت22:45---13 بهمن 1390
سلام
دوست عزیز
خوبی وبلاگ داری لینکت کردم
اگر مایل بودی من رو با نام حسین چراغ هدایت است لینک کن
خوشحال میشم با هم ارتباط داشته باشیم
بازم وقت کردی به کلبه تنهایی من سر بزن
به امید دیدار


mina
ساعت11:48---13 بهمن 1390
سلام دوست عزیز . وبلاگ زیبایی داری
شما وقتی وارد وبلاگ من میشی تبادل لینک هوشمند هست اون جا شما لینک میشی


پریسا
ساعت2:19---13 بهمن 1390
سلام واقعاً ، واقعاً وبلاگ صمیمی و دلچسبی داری ممنون ازت خیلی خوشم اومد همچی منظم و سرجاش من تازه کارم ممنون می شم منو هم راهنمایی کنی

روناک
ساعت19:26---8 بهمن 1390
سلام دوست عزیز با اسم خودمونی لینکت کردم اگه خواستی اسمشو عوض کنم خبرم کن منو با اسم گُنگِکش کوچولو
بلینک


روناک
ساعت19:24---8 بهمن 1390
یک منظومه شمسی جایزه می دهم

به کسی که بگوید

ماه من کجاست ؟

یک کهکشان مژدگانی.........!

فقط بگو

ستاره شبهای خیال من

در افول کدام صبح زشت

برای همیشه رفت ؟؟؟


میلاد
ساعت19:06---8 بهمن 1390
آدرس emperator.loxblog من عوض شده و دیگه این آدرس وجود نداره آدرس جدیدمم اینه:www.gemdownload.loxblog.com
حتما بیا بروزشم کردم با کلی دانلود جدید
ممنون


میلاد
ساعت15:37---7 بهمن 1390
سلام وبلاگ خوبی داری منم سر زدم لینک هم کردم



kosar
ساعت11:09---7 بهمن 1390
وب خوبی داری لینکت کردم بازم سر بزن

kosar
ساعت11:09---7 بهمن 1390
وب خوبی داری لینکت کردم بازم سر بزن

بهار
ساعت10:54---7 بهمن 1390
ســــــــــلام
من تو رو با اسم خودمونی لینک کردم
توهم منو با اسم غمکده عشق لینک کن
ممنون فدات

مر30


حسین
ساعت10:40---7 بهمن 1390
سلام
اگه خواستی تبادل لینک کنیم
منو با عنوان ₰ܓܨ هرچی بخوای ܓܨ₰ و لینک
http://hoha.loxblog.com لینک کن و بعد با سیستم تبادل لینک رایگان یا با نظر بگو با چی لینکت کنم.


raha
ساعت23:29---6 بهمن 1390
دشمنان خود را دوست داشته باش. دیوانه شان میکند!


love
ساعت23:24---6 بهمن 1390
لینکت کردم عزیزم راستی بازم اپ کردم حتمابیا

اهورا
ساعت21:41---6 بهمن 1390
سلام وبلاگ خوبی داری منم سر زدم راستی لینک هم کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, 20:44 |- شب زده -|

ϰ-†нêmê§